هفتمین شب سال بدون حادثه سپری شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در هفتمین شب از سال نو تعداد ۴۳ کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران در باغ فدک اصفهان جمع‌آوری شد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شب گذشته مسافران نوروزی ۳۴۰ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند که نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۴۳ کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران خارج کردند تا هفتمین شب سال بدون حادثه سپری شود.

وی تصریح کرد: هر شب ۱۲۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند و چنانچه وسایل گرمایشی داخل چادر باشد برای جلوگیری از خطرات، آن را از چادر خارج تا شرایط ایمن برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان افزود: نوروز امسال برای نخستین بار با آموزش سه ماهه سطح یک، دو و سه، آتش نشانان داوطلب همراه با نیروهای کادر و وظیفه به صورت سه شیفت در باغ فدک حضور دارند.

وی با بیان اینکه دیشب در شهر اصفهان شش حریق اطفاء و ۱۶حادثه رفع خطر شد، گفت: در ایام نوروز امسال حداقل هشت خودرو در میادین مرکزی شهر مستقر و هر شب بیش از ۱۰۰ نفر نیرو در سطح شهر طی سه شیفت آماده‌باش هستند.

گلابی با اشاره به استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در منطقه صفه و دیگر مراکز گردشگری از جمله ناژوان گفت: در دیگر مکان‌های گردشگری اصفهان نیز با توجه به حجم حضور مسافران، خودروهای آتش‌نشانی استقرار یافته است.

کد خبر 371527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.