میزان ماندگاری گردشگران در شهرستان ها افرایش یافته است

معاون گردشگری کشور گفت: استان اصفهان یکی از زیباترین استان های کشور است که شهرت جهانی دارد و شهرت و معروفیت اصفهان یک فرصت مهم برای توزیع سفر در تمام شهرستان های این استان است.

به گزارش ایمنا، جلسه بررسی وضعیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران استان اصفهان، صبح امروز _پنجشنبه ۸ فروردین_ با حضور دکتر ولی تیموری معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در محل استانداری اصفهان برگزار شد.در این جلسه که مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون عمرانی استانداری اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی این استان و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر توزیع سفر در تمام شهرستان های استان اصفهان تأکید کرد.

معاون گردشگری کشور گفت: استان اصفهان یکی از زیباترین استان های کشور است که شهرت جهانی دارد و شهرت و معروفیت اصفهان یک فرصت مهم برای توزیع سفر در تمام شهرستان های این استان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد توزیع سفر در شهرستان های استان های مختلف کشور هستیم و با برنامه ریزی های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و تدابیری که این ستاد اندیشیده است، گردشگران علاوه بر مراکز استان ها به سایر شهرستان ها نیز سفر می کنند.

تیموری، رونق بومگردی و توسعه گردشگری روستایی را یکی از مهمترین دلیل توزیع سفر در سایر شهرستان های استان های مختف کشور ذکر کرد و گفت: در این باره در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برنامه ریزی های بسیار خوبی شده و مردم و گردشگران برای سفر و بازدید از نقاط مختلف کشور دعوت شده اند و گردشگران علاوه بر بازدید و حضور در مراکز استان ها به سایر شهرستان های استان نیز سفر می کنند.

معاون گردشگری کشور در ادامه به افزایش میزان ماندگاری گردشگران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه، با برنامه ریزی هایی که انجام شده، شاهد این هستیم که میزان ماندگاری گردشگران افزایش یافته و این افزایش میزان ماندگاری نه تنها در مراکز استان ها بلکه در شهرستان ها نیز به طور چشمگیری قابل ملاحظه است.

تیموری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به معروفیت و شهرت جهانی اصفهان از این شهرت به عنوان یک فرصت مناسب برای توزیع سفر یاد کرد و تصریح کرد: اصفهان همواره مقصد زیبای سفر برای گردشگران داخلی و خارجی بوده است اما آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم از این شهرت جهانی برای توزیع سفر در سایر شهرستان های استان اصفهان استفاده کنیم که برنامه ریزی های خوبی در این خصوص نیز آغاز شده است.

کد خبر 371520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.