۱۴۷ نفر در ۲۲ حادثه آسیب دیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در حوادث ۲۴ ساعت اخیر ۲۲ مورد حادثه اتفاق افتاده است، گفت:مجموع کل حادثه دیدگان این حوادث ۱۴۸ نفر بودند.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا  با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۲ مورد حادثه به هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: ۹ مورد از این حوادث جاده‌ای و شهری، دو مورد صنعتی و کارگاهی ، یک مورد ریزش آوار، سه مورد حوادث کوهستان و هفت مورد خدمات حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر ۱۴۷ نفر آسیب دیدند، افزود: سه نفر در حوادث شهری و ۳۶ نفر خدمات حضوری، دو نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و سه نفر در حوادث کوهستان خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان مجموع کل نجات یافتگان حوادث ۲۴ ساعت اخیر را ۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل و دو نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی کل افراد اسکان یافته در استان اصفهان را ۳۵ نفر اعلام کرد وگفت: تعداد ۳۵ نفر از این افراد به صورت حضوری درمحل‌های اسکان هلال احمر حضور یافته‌اند.

مومنی در موردعملیات امداد هوایی جمعیت هلال‌احمراصفهان تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده ۲۴ تیم و تعداد نیروهای عملیاتی ۶۶ نفر و مجموع کل آمبولانس اعزام شده ۱۷ دستگاه ودو مورد عملیات رهاسازی گزارش شده است.

کد خبر 371515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.