جوسازی علیه رییس‌جمهور در فضای مجازی درست نیست

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی افراد در فضای مجازی نسبت به حضور نداشتن رییس جمهور در مناطق سیل‌زده جوسازی کردند که اصلاً درست نبود.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله نورالله طبرسی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران در سالن اجتماعات استانداری این استان، اظهار کرد: برخی افراد در فضای مجازی نسبت به حضور نداشتن رییس جمهور در مناطق سیل‌زده جوسازی کردند که اصلاً درست نبود.

وی با بیان این‌که سیل اخیر در مازندران کم‌سابقه بود، افزود: مردم مازندران متین هستند و رییس جمهور نیز پس از حضور در مناطق سیل‌زده مازندران، بسیار مناسب برخورد کردند.

طبرسی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم تصمیم‌هایی که در خصوص خسارت سیل به مسکن و اراضی کشاورزی تصویب شده، عملی شود و تسهیلات با بهره کم در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تاکید کرد: امیدواریم در سفر بعدی رییس جمهور به مازندران مصوبات این سفر محقق شده باشد چراکه مصوبات زیادی داریم، اما محققات نداریم.

طبرسی گفت: باید مطالبات و نیازمندی‌های مردم را برطرف کنید و انتظار می‌رود وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی مشکلات ناشی از سیل مازندران را هرچه سریع‌تر برطرف کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در تحقق وعده‌ها بروکراسی، رانت و پارتی مشکل‌ساز نشود تا مشکل مردم حل شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 371500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.