بازسازی ۱۶ روستای سیل زده آق قلا به اصفهان واگذار شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بازسازی ۱۶ واحد روستای شهرستان سیل زده آق قلا به استان اصفهان واگذار شده است.

سرهنگ احسان‌الله رضاپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بازسازی و خدمت‌رسانی به ۱۶ روستای تازه آباد، چین سیبلی، همت آباد، اقزبیر، سیدلر، میرزاعلی یلقی، سلاق یلقی، سقز یلقی، قانقرمه، اقدگش، علیا، قرنجیک پورامان، یلمه خندان، دلیجه، شور حیات، حاجی قره و یامپی در دستور کار سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت بازسازی هر چه سریعتر این روستاها تصریح کرد: استان اصفهان یکی از ۷ استانی است که به‌عنوان کمک‌کننده و معین استان گلستان در نظر گرفته شده‌ و تمام تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن به شکل مناسب و با حداکثر توان وضعیت را مدیریت کنیم.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه با صدور فرمان مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح با تمام وجود اینجا ایستاده اند تا شرایط را برای مردم بهتر از قبل کنند، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های مورد نیاز از جمله پتو، خشکبار، آب معدنی، پلاستیک، بیل و پارو، پوشک و لوازم بهداشتی و ... را از طریق تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان به مردم این مناطق اهداء کنند.

کد خبر 371499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.