افزایش ۱۰ درصدی ماموریت اورژانس ۱۱۵ نطنز

نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: از ابتدای سال ۹۸ ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان نطنز رشد ۱۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علیرضا چاوش‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست تعطیلات نوروز ۹۸، نسبت به مدت مشابه سال قبل، عملیات فوریت‌های پزشکی نطنز رشد ۱۰ درصدی داشته است.

وی افزود: کل ماموریت‌های انجام شده در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۹۸، ۱۱۷ ماموریت بوده که ۴۰ مورد آن تصادفی و ۷۷ مورد آن داخلی بوده است.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: خوشبختانه در نیمه نخست تعطیلات ۹۸، هیچ مورد فوتی ناشی از  حوادث رانندگی در سطح شهرستان رخ نداده است.

سهیلا ساربانی، مدیر بیمارستان فاطمیه بادرود نیز با اشاره به فعالیت این بیمارستان در ایام نوروز اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا هفتم فروردین در بخش اورژانس، بخش‌های بالینی، واحدهای پاراکلینیکی و داروخانه به مسافران نوروزی و شهروندان بادرودی ارایه خدمات کرده است.

وی گفت: در این ایام تعداد کل مراجعان به اورژانس بیمارستان یک هزار و ۸۲۲ نفر بیمار و تعداد افراد بستری شده نیز ۲۲۳ نفر بوده است.

به گزارش ایمنا؛ در ایام نوروز، چهار پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی در شهرستان نطنز آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 371481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.