امیری خبر داد: آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی گفت: همزمان با دور دوم سفرها مسئولان باید از همه امکانات و نیروها برای اسکان و هدایت مسافران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری صبح امروز _ چهارشنبه هفتم فروردین ماه، در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان در سال جدید اظهار کرد: کمیته های دهگانه ستاد مرکزی، کمیته های پانزده گانه مناطق و مسئولان مربوطه دستگاه های اجرایی، طی چند روز گذشته به منظور رفاه حال مسافران و مدیریت بحران در تلاش بوده اند تا مشکلی پیش نیاید.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به ورود ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب در ثانیه به صورت سیلاب به شهر اصفهان روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران برگزار شد تا نسبت به مقابله با حوادث احتمالی، راهکارهای مناسب در نظر گرفته شود.

امیری ادامه داد: پس از جلسه ستاد بحران با حضور معاونان خدمات شهری مناطق، همه نیروها و امکانات به کار گرفته شد تا در نقاط مختلف زاینده رود مستقر شوند؛ دیروز ناژوان که پذیرای جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر بود ظرف مدت یک ساعت تخلیه و کنسرت منطقه شش در پردیس هنر اصفهان نیز در حاشیه زاینده رود تعطیل شد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی افزود: همزمان با دور دوم سفرها مسئولان باید از همه امکانات و نیروها برای اسکان و هدایت مسافران استفاده کنند.

امیری خاطرنشان کرد: از امروز درهای باغ فدک به طور مجدد بر روی مسافران باز شده و سازمان آتش نشانی، سایر بخش ها و دستگاه ها همانند قبل در محل حضور پیدا می کنند.

وی تاکیدکرد: مسافران ابتدا در باغ فدک اسکان داده می شوند و در اولویت های بعدی پنج سالن دانشگاه های آب و برق، فرهنگ و هنر، هشت بهشت و مجموعه سپاهان شهر در نظرگرفته شده است، اما بسته به شرایط جوی و برودت هوا، نحوه اسکان متفاوت خواهد بود که برای بررسی دقیق تر باید شرایط جوی از اداره هواشناسی دریافت شود.

وی تصریح کرد: یک و نیم میلیارد تومان برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات در باغ فدک هزینه شده است تا خدمات خوبی به شهروندان ارائه شود به علاوه تعرفه باغ فدک با دستور شهردار اصفهان و هماهنگی شورای شهر از ۳۵ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

کد خبر 371473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.