«بلندی های جولان» در هیچ شرایطی از خاک سوریه جدا شدنی نیست

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی باید این فکر را از سر خود بیرون کند که روزی حاکمیت بلندی های جولان را به نام خود ثبت کند. بلندی های جولان متعلق به سوریه است و هیچ گاه هم از خاک سوریه جدا نخواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به اینکه ترامپ حاکمیت رژیم صهیونیستی را بر جولان اشغالی به رسمیت شناخته است، گفت: یکی از دلایلی که آمریکا دخالت های بی جایی در خاورمیانه دارد و حتی زمانی هم توهم خاورمیانه بزرگ را در سر می پروراند همگی تلاشی است برای اینکه رژیم صهیونیستی  را نزد مردم منطقه بزرگ کند.

 آمریکا خود را کد خدای جهان می داند

وی افزود: بسیاری از کشورهای منطقه به ویژه عربستان سعودی،  رژیم صهیونیستی را به گونه های مختلفی مورد حمایت قرار می دهند و به صهیونیست ها خوش خدمتی می کنند، در سال های گذشته هم شاهد این قضیه بودیم که غزه توسط رژیم صهیونیستی محاصره شده بود اما درهمین میان مفتی عربستانی کمک به مردم غزه را حرام اعلام کرده بود در حالی که همه مردم غزه از مسلمانان اهل تسنن هستند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه بلندای جولان هیچ گاه از خاک سوریه جدا شدنی نخواهد بود، تصریح کرد: شاید آمریکا خود را کد خدای جهان می داند که از آن نقطه دنیا برای بلندای جولان تصمیم گیری می کند، اما باید بداند که همه کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی و سازمان ملل متحد بلندای جولان را متعلق به خاک سوریه می دانند و قطعا این منطقه از سوریه جدا شدنی نیست.

رژیم صهیونیستی باید حاکمیت بر بلندی های جولان را از فکر خود بیرون کند

نماینده مردم فلاورجان افزود: رژیم صهیونیستی، حامیان و هم پیمانان آن از جمله آمریکا باید این خیال باطل را از فکرخود بیرون کنند که بخواهند، روزی بلندای جولان را تحت حاکمیت رژیم اشغالگر قدس ببینند.

موسوی لارگانی به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، اشاره و تصریح کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، امیدواریم هستیم که یک روز خواسته امام خمینی (ره) محقق شود و این غده سرطانی ریشه کن شود و چیزی به نام رژیم اشغالگر قدس وجود خارجی نداشته باشد.

کد خبر 371468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.