گلابی: ۳۵۰ نیروی آتش‌نشانی هر شب آماده باش هستند

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: هر شب ۳۵۰ نفر از نیروهای این سازمان برای تامین ایمنی شهر و مسافران نوروزی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن گلابی صبح امروز _چهارشنبه هفتم فروردین ۹۸_ در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در سال جدید اظهار کرد: ماموران آتش نشانی از تمامی محل‌های اسکان از جمله مدارس و ورزشگاه هایی که از سوی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده بود، بازدید تا شرایط ایمنی مراکز اسکان، بررسی شود؛ همچنین کمپ باغ فدک نیز تحت نظارت کمیته ایمنی و خدمات ایمنی شهر اصفهان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی این روزها با اضافه شدن بیشتر از ۱۵ مکان اقامتی، ۱۲۰ نیرو نیز از سالن های ورزشی اسکان بازدید کردند تا مباحث ایمنی این مکان‌ها بررسی شود؛ هر شب ۳۵۰ نفر از نیروهای این سازمان برای تامین ایمنی مشغول به کار بوده‌اند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به حوادث چند روز اخیر گفت: آب‌گرفتگی منازل و تصادف از جمله حوادثی بوده که در این چند روز بیشتر با آن روبرو شدیم، روز گذشته با بالا آمدن آب سطح رودخانه ظرف مدت دو ساعت، ۱۰ فروند قایق، هشت دستگاه خودرو و ۳۰ غواص آتش نشانی در حاشیه رودخانه مستقر شدند تا در صورت بروز حادثه، ماموران آتش نشانی سریعتر اقدام کنند؛ همه ایستگاه‌های آتش نشانی نیز با آمادگی کامل برای مقابله با حادثه احتمالی در حالت آماده‌باش بودند.

گلابی با اشاره به تعداد سالن‌های اسکان مسافران افزود: در حال حاضر ۳۰ تا ۴۰ سالن همراه با وسایل گرمایشی در سطح مناطق شهر امکان اسکان پنج تا شش هزار نفر را دارد؛ در این صورت امکان نظارت، کنترل، ایمنی و رفاه بیشتر مسافران فراهم می‌شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه تا این ساعت حادثه ناگواری اتفاق نیفتاده و تنها در حدود ۳۷ مورد تخریب، آب‌گرفتگی جزئی و تصادف گزارش شده است.

کد خبر 371449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.