آغاز پذیرش مجدد مسافران در باغ فدک/ نرخ اقامت در باغ فدک کاهش یافت

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از آغاز پذیرش مجدد مسافران در باغ فدک خبر داد و گفت: از امروز و بر اساس تصمیم مدیریت شهری اصفهان نرخ اقامت مسافران در این محل از ۳۵ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان کاهش یافته است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طی دو روز گذشته به علت بارندگی و نامناسب بودن وضعیت جوی از پذیرش مسافران در باغ فدک خودداری و مسافران برای اقامت به سمت مراکز ورزشی و اماکن مسقف هدایت شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش کمپ باغ فدک حدود سه هزار دستگاه خودرو است، افزود: با توجه به امنیت و امکانات زیر ساختی که شهرداری و ستاد تسهیلات سفر در این کمپ رو باز برای مسافران فراهم کرده است، باغ فدک می‌تواند پذیرای حدود ۱۲ تا ۱۵هزار نفر مسافر باشد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با ساماندهی و بهسازی کمپ گردشگری باغ فدک، شرایط مطلوبی برای پذیرایی و استقبال از مسافران در این مجموعه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین آسایش مسافران نوروزی ۲۰۰ سکوی نصب چادر به سکوهای باغ فدک اضافه شده است، افزود: در باغ فدک سرویس بهداشتی با ۱۲ چشمه و یک چشمه فرنگی ساخته همچنین تمام ظرفشویی و آبخوری‌ها بازسازی و در اختیار مسافران قرار داده شده است.

کد خبر 371446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.