۷۱۵ نفر  در حوادث ۲۴  ساعت اخیر اصفهان آسیب دیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در حوادث ۲۴ ساعت اخیر ۷۱۵ نفر آسیب دیدند، گفت: از این تعداد ۳۰ نفر در برف و کولاک، ۲۲ نفر در حوادث جاده‌ای، ۶۲۷ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، چهار نفر در حوادث شهری و ۳۲ نفر نیز خدمات حضوری از هلال احمر استان اصفهان دریافت کرده‌اند.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۷  مورد حادثه به هلال اححمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: یک مورد از این حوادث مربوط به برف و کولاک، پنج مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد خدمات حضوری و ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی با بیان اینکه در حوادث ۲۴ ساعت اخیر ۷۱۵ نفر آسیب دیدند، افزود: از این تعداد ۳۰  نفر در برف و کولاک، ۲۲ نفر در حوادث جاده‌ای، ۶۲۷ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، چهار نفر در حوادث شهری  و ۳۲ نفر نیز خدمات حضوری از هلال احمر استان اصفهان دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان مجموع کل نجات یافتگان حوادث ۲۴ ساعت اخیر را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هشت نفر به بیمارستان منتقل و پنج نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی کل افراد اسکان یافته در استان اصفهان را ۳۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۱۲ نفر از این افراد در سیل گرفتار شده و ۳۱ نفر نیز به صورت حضوری در محل‌های اسکان  هلال احمر حضور یافته‌اند.

کد خبر 371442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.