بازدید بیش از ۱۶ هزار نفر از آثاریخی تاریخی اردستان/اسکان بیش از ۱۲ هزار مسافر

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان از بازدید بیش از ۱۶ هزار گردشگر از آتار تاریخی این شهرستان خبرداد.

مهدی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان با بیان اینکه در طی هفت روز گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از مسجدجامع و قنات دوطبقه اردستان، موزه و مسجدجامع زواره بازدید کردند، اظهار کرد: بیشترین بازدید مربوط به مسجد جامع اردستان با بیش از پنج هزار بازدید کننده بوده است.

وی با بیان اینکه اردستان دارای یک قنات ثبت جهانی و ۶۷  اثر ثبت ملی است، افزود: برای رفاه حال مسافران و گردشگرانی که از شهرستان اردستان بازدید می کنند، تعداد شش هزار دفترچه راهنمای گردشگری آماده و در اختیار مراکز گردشگری و اقامتی قرار داده شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان با بیان اینکه در این هفت روز ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان اسکان داده شدند، گفت: از این تعداد بیش از پنج هزار مسافر در ۱۷ مدرسه شهرستان اسکان داده شده‌اند.

مشهدی با اشاره به شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران تصریح کرد: شهرستان اردستان آمادگی اسکان مسافران پنج هزار مسافر را در شرایط اضطراری دارد.

کد خبر 371441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اردستانی ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
    0 0
    عالی