تعاملات اجتماعی یک ارزش محسوب می‌شود

کاشان - شهردار کاشان گفت: شایسته است سازمان فرهنگی ورزشی در راستای توسعه تعاملات اجتماعی مبتنی بر ارزش های فرهنگی گام بر دارد تا جایگاه شهرداری و مدیریت شهری را هر چه بهتر به همشهریان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی راد در دیدار نوروزی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به نقش فرهنگ و تاثیر آن در توسعه تعاملات اجتماعی اظهار کرد: به منظور افزایش تعاملات اجتماعی مبتنی بر ارزش‌های فرهنگی لازم است این سازمان در راستای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه کوشا بوده و تلاش مضاعف داشته باشد.

شهردار کاشان با بیان اینکه تعاملات اجتماعی به عنوان یک ارزش محسوب می شود، افزود: شایسته است سازمان فرهنگی ورزشی در راستای توسعه تعاملات اجتماعی مبتنی بر ارزش های فرهنگی گام بر دارد تا جایگاه شهرداری و مدیریت شهری را هر چه بهتر به همشهریان معرفی کند.

ابریشمی راد تاکید کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری علاوه بر پرداختن به مسائل و  آموزش های فرهنگ شهروندی وظیفه دارد به منظور گسترش تعاملات اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی برای پیشرفت و آبادانی شهر به این امر کمک کند.

مرتضی والی زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این دیدار با اشاره به تاثیرات فرهنگ در جامعه گفت: این سازمان با پیش بینی بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی هنری و ورزشی در قالب چهارمین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان میزبان میهمانان و گردشگران نوروزی است.

کد خبر 371438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.