۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
حساب "نرگس کلباسی" مسدود شد

نرگس کلباسی در اینستاگرامش نوشت: سلام دوستان و یاران عزیزم، حساب بانکی که حدود یک سال و نیم پیش برای کرمانشاه باز کردم، مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس کلباسی، فعال اجتماعی که از زمان زلزله کرمانشاه در سرپل ذهاب برای کمک به زلزله زدگان خدمات زیادی را ارائه داده است، صبح امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "سلام دوستان و یاران عزیزم، حساب بانکی که حدود یک سال و نیم پیش برای کرمانشاه باز کردم، مسدود شد.

از طریق مقامات قضایی و قانونی، افتتاح مجدد حساب را پیگیری می‌کنیم و چون می‌خواهم از هر نوع جنجال و هیاهو پرهیز کنیم، من به کارم در سکوت و با آرامش کامل ادامه می‌دهم و هر وقت خبر جدیدی بود شما را در جریان خواهم گذاشت. با توجه به اینکه من به مقامات قضایی و مسئول در منطقه مرتب گزارش عملکرد و مالی و نحوه هزینه کرد می‌دادم و این حساب صرفا مربوط به زلزله کرمانشاه بوده و وجوه دریافتی آن صرفا برای زلزله زدگان کرمانشاه هزینه می‌شده ، مسدود کردن این حساب برایم تعجب برانگیز است. باتوجه به اینکه اکنون اختیار حساب با من نیست، تا زمانی که حساب باز شود ، لطفا به حساب کرمانشاه دیگر مبلغی واریز نکنید، چون امکان واریز هنوز هست ولی امکان برداشت نیست."

کد خبر 371435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آیدین IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
    0 0
    باعث خجالت است