برگزاری جشنواره موسیقی اقوام و نمایش خیابانی در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: جشنواره موسیقی اقوام و نمایش خیابانی طی چهار روز متوالی از ششم تا نهم فروردین ماه ۹۸ در سطح این منطقه برگزار می‌شود.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: جشنواره موسیقی اقوام، نمایش خیابانی، بازی بومی محلی و... در قالب ویژه برنامه'' آمد بهار جان‌ها'' برای نخستین بار در منطقه ۱۰ طی چهار روز متوالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره روز ششم فروردین ماه در بوستان لاله برپا شد و روز هفتم فروردین در بوستان انقلاب، روز هشتم فروردین در بوستان اردیبهشت و روز نهم فروردین ماه در بوستان فرسان برگزار می‌شود که از عموم شهروندان برای حضور و استفاده از این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در ایام نوروز امسال برای نخستین بار بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در سطح این منطقه برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و فعالیت‌های گسترده فرهنگی، تفریحی و مذهبی برای استفاده عموم شهروندان و گردشگران نوروز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره بادبادک‌ها از روز ۱۰ تا ۱۷ فروردین ۹۸ در برج آذربهرام منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان واقع در کنارگذر اتوبان شهید آقابابایی برگزار خواهد شد؛ جشنواره سبزه‌ها نیز روز دهم فروردین‌ماه سال جاری در برج آذربهرام برگزار می‌شود که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این برنامه شرکت کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برپایی شش کمپ نوروزی در کتابخانه‌های راغب، پگاه، بانو صفازاده، استاد همایی، سراج و پروین در ایام نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: سالن‌های مطالعه مذکور از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین به جز روزهای اول و سیزدهم فروردین از ساعت هشت صبح تا هشت شب دائر است.

کد خبر 371434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.