۱۷۹۲ تماس با ۱۳۷ در شب بارانی اصفهان پاسخ داده شد

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: یک هزار و ۷۹۲ تماس از سوی مسافران و شهروندان اصفهانی با ۱۳۷ در شب بارانی شهر برقرار و از سوی کارشناسان اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخ داده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حامد سحاریان با اشاره به اینکه از آغاز بارندگی ها در شهر اصفهان تا دو شب گذشته یک هزار و ۷۹۲ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان از سوی شهروندان و مسافران برقرار شد، اظهار کرد: بیشتر این تماس‌ها در خصوص آبگرفتگی در خیابان‌ها بود که کارشناسان ۱۳۷ مردم را راهنمایی کردند.

وی با بیان اینکه از روز ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از هفت هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ از سوی مردم گرفته شده است، گفت: آمار تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی شش روز اخیر حکایت از افزایش بیش از ۵۰ درصدی تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: اداره ارتباطات مردمی شهرداری به روش‌های مختلف ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق سامانه پیام صوتی، ۱۳۷و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ برقرار کرده است.

سحاریان افزود: با توجه به شرایط جوی این روزها شهروندان و مسافران اصفهانی می‌توانند از طریق ارتباط با اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مشکلات خود در خصوص آبگرفتگی معابر را به کارشناسان ما اعلام کنند تا این موارد به نیروهای خدمات شهری و مدیریت بحران شهرداری اصفهان برای پیگیری اعلام شود.

به گزارش ایمنا، تلفن ۱۳۷ به صورت دو شیفته و ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعال است و در شرایط بارندگی اخیر نیز شیفت های پاسخگویی این سامانه دو برابر شده است.  

کد خبر 371397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.