مراکز گردشگری ناژوان از صبح فردا فعال می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان اصفهان عصر امروز بیش از ۵۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از منطقه گردشگری و تفریحی ناژوان تخلیه شدند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از صبح امروز در پی اعلام هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص احتمال طغیان رودخانه، برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از هر گونه حادثه انجام و تمام اکیپ های کنترل و نظارت ناژوان به حالت آماده باش درآمده و تقسیم وظایف آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه شهروندان و مسافران در نهایت آرامش منطقه ناژوان را تخلیه کردند، تصریح کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر در حال استفاده از مراکز گردشگری، فرهنگی و تفریحی ناژوان بودند که با توجه به هشدارهای اعلام شده، برای خروج از این منطقه همکاری خوبی با کارکنان شهرداری و اکیپ های کنترل و نظارت ناژوان داشتند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده منطقه ناژوان از وجود گردشگران و کارکنان مراکز گردشگری این منطقه تخلیه شد، بدون اینکه رخداد ناگواری حادث شود.

وی تاکید کرد: در این راستا باید از همکاری پلیس راهور، ستاد بحران استانداری، نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری که همراهی لازم را با منطقه ناژوان انجام دادند تا بدون حتی آسیب و هر گونه تصادفی حجم بالایی از خودروها در مدت زمان کوتاهی از منطقه ناژوان و حاشیه زاینده رود خارج شوند، تشکر و قدردانی کرده و از شهروندان و گردشگرانی که نتوانستند از مراکز ناژوان بازدید داشته باشند، عذرخواهی کنم.

شفیعی خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی ناژوان از فردا ۹ صبح فعال است و گردشگران می توانند از این مراکز استفاده کنند.

کد خبر 371391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.