سیستم بانکی کشور با فعالان اقتصادی آسیب دیده از سیل همکاری می‌کند

رییس کل بانک مرکزی گفت: کسانی که در استان‌های گلستان و مازندران فعالیت‌های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت و تجارت و کشاورزی آن‌ها آسیب دیده یا از بین رفته است بدانند قطعا سیستم بانکی کشور با آنها همراهی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالناصر همتی با انتشار چند تصویر و پیامی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به کسانی که کسب و کارشان در استان های گلستان و مازندران آسیب دیده است نوشت: عزیزانی که در آن مناطق فعالیت‌های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت و تجارت و کشاورزی آنها آسیب دیده یا از بین رفته است بدانند قطعا سیستم بانکی کشور با آنها همراهی می کند.

وی افزود: این موارد شامل اعطای وام های قرض الحسنه در کنار کمک های بلاعوض دولت، به تاخیر انداختن اقساط بدهی های قبلی آنها، دادن تنفس چندساله بدون اخذ جرائم، اعطای وام های جدید برای راه اندازی مجدد فعالیت ها و نیز سرمایه های در گردش مورد نیاز آن ها برای ادامه تولید و فعالیت در واحدهایی که امکان ادامه فعالیت دارند، است. 
وی تصریح کرد: انشاالله در هماهنگی با کارگروه هایی که در این زمینه تشیل خواهد شد، همکاری و هماهنگی کامل برای کمک به عزیزان هم وطن در آن منطقه خواهیم داشت.

کد خبر 371377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.