جایگاهی به نام خبرنگاران، به کام دیگران!

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان در روز بازی دربی اصفهان مملو از افراد متفرقه بدون آی‌دی کارت بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان امیر قلعه‌نویی در دربی فوتبال اصفهان که دیداری معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بود، از ساعت ۱۶ امروز –سه‌شنبه ششم فروردین ماه- در ورزشگاه نقش جهان برابر سبزپوشان صف‌آرایی کردند.

بازیکنان و سرمربی تیم ذوب آهن به خاطر حوادث ناگوار وقوع سیل که در روزهای اخیر در کشور اتفاق افتاده است، با بازوبند مشکی به میدان رفتند.

در ابتدای دیدار به خاطر جان‌باختگان حوادث روزهای ابتدایی سال ۹۸ ایران، یک دقیقه سکوت بر بازی حکم‌فرما شد تا تسلی خاطری بر بازماندگان حوادث وقوع سیل در استان‌های گلستان و فارس باشد.

اکثر بازیکنان ذوب آهن قبل از شروع دیدار به سمت نیکمت سپاهان رفتند تا با قلعه‌نویی که سال گذشته هدایت تیم ذوب را برعهده داشت، خوش و بِشی داشته باشند.

در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان بیشتر از خبرنگاران، عوامل متفرقه و کودکان مستقر بودند، به گونه‌ای که جایی برای نشستن خبرنگاران نبود؛ این افراد متفرقه اکثرا بدون داشتن آی‌دی کارت وارد جایگاه خبرنگاران شده بودند در حالی که خود خبرنگاران برای دسترسی به ورزشگاه مشکلات عدیده‌ای داشتند.

پس از شروع بازی، با شروع بارش باران اکثر تماشاچیان به زیر سقف‌ها پناه بردند.

قسمتی از اسکوربورد دچار نقص فنی بود و این مشکل تا انتهای بازی ادامه داشت.

با توجه به شرایط نامناسب جوی در نیمه نخست این دیدار، تقریباً پس از گذشت ۳۰ دقیقه از بازی نورافکن‌های نقش جهان روشن شد.

فرشاد بهادرانی، بازیکن اسبق سپاهان و ذوب آهن از جایگاه ویژه دربی اصفهان را نظاره‌گر بود.

عزت الله پورغاز، بازیکن سپاهان اصفهان که در روزهای اخیر برای کمک به هموطنان خود به گلستان سفر کرده بود امروز برای تماشای دربی به اصفهان بازگشت و از جایگاه خبرنگاران بازی تمیش را تماشا کرد.

کد خبر 371375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.