قلعه‌نویی: از شرایط مسابقه دور بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: زمانی که از موقعیت‌ها استفاده نمی‌شود، باید بازنده میدان شد. ما همه جوره موقعیت‌ها را از دست دادیم و در مجموع از شرایط مسابقه دور بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر، در نشست خبری با عرض تسلیت به هموطنان کشور به خاطر وقوع سیل، اظهار کرد: از مسئولان کلان کشور بابت تلاش‌هایی که در چند روز اخیر در پی وقوع سیل در نقاط مختلف کشور انجام داده‌اند باید تشکر کنم؛ ما هم اگر امروز عواید این دیدار را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادیم وظیفه‌مان بوده است. یا خشکسالی داریم یا تَرسالی،  نمی‌دانم مشکل کجا است.

قلعه‌نویی گفت: زمانی که از موقعیت‌ها استفاده نمی‌شود، باید بازنده میدان شد. ما همه جوره موقعیت‌ها را از دست دادیم و در مجموع از شرایط مسابقه دور بودیم.

وی ادامه داد: سپاهان است دیگر و باید به آن ظلم شود. از داوری، از ذوب آهن و بیانیه‌هایی که صادر کرد ممنون هستم. زمانی که مقابل ذوب آهنی که در حال حاضر در شرایط آرمانی است نتوان یک صحنه خوب خلق کرد یعنی دفاع تیم ما خوب است. شاید من در جریان بازی بودم اما آیا شما موقعیتی حساس از تیم ذوب آهن در این دیدار مشاهده کردید؟

قلعه‌نویی افزود: بزرگترین بازیکنان دنیا هم ضربه پنالتی را خراب می‌کنند، پس دلیلی برای تنبیه بازیکن وجود ندارد. ما در ایجاد موقعیت نسبت به دیدار با ذوب آهن در بازی نیم‌فصل نخست، عملکرد بهتری داشتیم اما توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: هر تیمی مقابل سپاهان بیانیه صادر می‌کند. حتما معادلاتی در ذهن دارند که متقاعد به صدور بیانیه می‌شوند. تیم ذوب آهن بعد ا پایان بازی به قدری خوشحال بودند که من فکر کردم قهرمان لیگ شده‌اند.

کد خبر 371366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.