مجموعه گردشگری ناژوان تخلیه شد/ تاکنون مشکل خاصی رخ نداده است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مدیریت بحران استان تمام محل‌های تجمع مسیر رودخانه از جمله مجموعه ناژوان تخلیه و تاسیسات گردشگری آن تعطیل شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: دقایقی پیش رودخانه زاینده رود طغیان کرد و سیل از سمت رودخانه شور شهرضا به سمت دهاقان آمده و بعد به سمت فلاورجان و در نهایت به شهر اصفهان رسید.

وی افزود: برابر اطلاعاتی که سازمان آب منطقه‌ای اعلام کرده، در حال حاضر ظرفیت رودخانه زاینده‌رود حدود ۷۰ متر مکعب آب بر ثانیه در حال جریان است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز جلسه مدیریت بحران استان در استانداری اصفهان تشکیل شد، افزود: به عنوان نماینده شهرداری در این جلسه حضور داشتم که تصمیم بر آن گرفته شد تمام محل‌های تجمع مسیر رودخانه از جمله مجموعه ناژوان تخلیه و تاسیسات گردشگری آن تعطیل شود.

امیری تصریح کرد: با توجه به هشدارهای اعلام شده قایقرانی جنب سی و سه پل همچنین کنسرت پردیس هنر نیز تعطیل شده است؛ در سایر محل‌های تجمع در مسیر زاینده رود با بکارگیری نیروهای شهرداری واطلاع رسانی وسیع، هشدارهای لازم به شهروندان و مسافران نوروزی مبنی بر عدم حضور و تجمع داده شده که خوشبختانه در این راستا مسافران و شهروندان همکاری خوبی داشتند و تاکنون مشکل خاصی رخ  نداده است.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و نیروهای شهرداری آماده ارایه خدمات به مردم است، گفت: پیش‌بینی‌های لازم در بخش تجهیزات انجام شده و تعداد مورد نیاز بیل مکانیکی، لودر و دیگر ماشین آلات آماده شده تا هر لحظه امکان نیاز به حضور در عملیات امدادی باشد، مورد استفاده قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اظهارکرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بسیج تمام امکانات و نیروهای خود آماده ارایه خدمات است، همچنین تعدادی از غواصان که باید در حاشیه زاینده ورود و ایستگاه‌های حاشیه آن حضور داشته باشند، فراخوان شده‌اند و تمام بخش‌های مختلف خدماتی و نیروهای مورد نیاز برای پاکسازی مسیر از وجود شاخ و برگ‌های در مسیر رودخانه، آمادگی کامل دارند.

کد خبر 371364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.