منصوریان: ضرباتمان در نیمه نخست با بی‌دقتی بیرون رفت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ضربات ما در نیمه نخست با بی‌دقتی به خارج از زمین رفت. اگر ضربه پنالتی سپاهان به گل تبدیل می‌شد، شرایط برای ما سخت می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر، در نشست خبری اظهار کرد: اولین دربی اصفهان را امروز تجربه کردم، از ابتدای بازی هر دو تیم قصد داشتند بازی را کنترشل کنند.

وی با بیان اینکه برای ما بازی خارج از خانه محسوب می‌شد،  ادامه داد: چند نفر از بازیکنان را باید به خوبی کنترل می‌کردیم. ضربات ما در نیمه نخست با بی‌دقتی به خارج از زمین رفت. اگر ضربه پنالتی سپاهان به گل تبدیل می‌شد، شرایط برای ما سخت می‌شد.

منصوریان افزود: خوشحال هستم که با بازیکنان جوان توانستیم به بازی برگردیم. به داوری اعتراض نداریم و اگر بازنده این دیدار هم می‌شدیم باز هم به داور احترام می‌گذاشتیم. در مورد کارت دوم هم چیزی نمی‌دانم،

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: همین مسیر را ادامه می‌دهیم، بازیکنان جوان زیادی داریم که به آن‌ها اعتماد می‌کنم. تمام جنب و جوش من در این دیدار به خاطر انتقال انرژی بود.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به جایگاه سپاهان توهین کنم. به نظر من بازیکنانم با وجود سن کمی که دارند تلاش زیادی در این دیدار کردند و از همه آن‌ها راضی هستم؛ اگر کمی دقت می‌کردند لیاقت پیروزی در این دیدار را هم داشتیم.

منصوریان گفت: ورزشگاه نقش جهان امکانات خوبی دارد و جزو سه استادیوم اول ایران محسوب می‌شود؛ هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن از لحاظ لجستیک قوی هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: فوتبال اصفهان با استانداردهای جهانی همراه است. باید بگویم حرکت اوساگونا هر علتی هم که داشت اما صحیح نبود و قطعاً تنبیه مالی می‌شود تا به اصول باشگاه دیگر بی‌احترامی نکند. همه مربیان می‌دانند که از روی ارسال اوت به گل می‌رسد و فیزیک بدنی خوبی دارد؛ میانگین قدی بازیکنان ما بهتر است و همین موضوع هم باعث شد تا ما در این دیدار به گل برسیم.

وی اظهار کرد: ارسلان مطهری نباید مغرور شود و باید با همین مسیر پیش رود.

کد خبر 371360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.