اعلام شرایط «اضطراری»برای تورهای شهرهای سیل‌زده

معاون گردشگری کشور با اعلام شرایط «فورس ماژور» برای تورهایی که به شهرهای سیل زده برگزار می شود، تاکید کرد: لغو کردن این تورها تا پایان این هفته مشمول پرداخت جریمه نمی‌شود و درصورت انصراف از سفر به شهرهای درگیر سیل، آژانس باید هزینه کامل را به مسافر عودت دهد.

به گزارش ایمنا، ولی تیموری از هماهنگی با جامعه هتلداران و انجمن آژانس‌های مسافرتی در پی شرایط اضطراری که وقوع سیل در برخی مناطق کشور برای مسافران ایجاد کرده است، خبر داد و گفت: با هماهنگی جامعه هتلداران قرار شد از آن دسته مسافرانی که از قبل نسبت به رزرو هتل‌ها، اقدام کرده و اکنون به دلیل وقوع سیل امکان حضور در مراکز اقامتی را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نشود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران قرار شد تورهایی که از روز گذشته (دوشنبه ۵ فروردین ماه) تا پایان این هفته به شهرهای سیل زده برگزار می‌شود، درصورت انصراف از مسافر جریمه ای دریافت نشود و هزینه تور به طور کامل عودت داده شود.

رئیس سازمان هواپیمایی نیز اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی، درخواست کنسلی بلیت مسافران هوایی تا پایان هفته بدون اخذ جریمه انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

کد خبر 371359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.