تهران در وضعیت هشدار/ بزرگراه امام علی (ع) مسدود شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: بزرگراه امام علی (ع) به منظور تامین امنیت جانی و هر گونه خطر احتمالی سیلاب به دستور پلیس راهور مسدود شده است.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در همه ایام سال در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار کرد: در حال حاضر نیز با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته تمام 130 ایستگاه و خودروهای سبک و سنگینن آتش نشانی تهران در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: همه نیروهای سازمان آتش‌نشانی تهران از جمله نیروهای شیفت کاری و استراحت در حال حاضر فراخوانده شده و در حالت آماده باش قرار دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیزات و ادوات آبگرفتگی معابر در ردیف‌های عملیاتی مختلف قرار گرفته‌اند، ادامه داد: همچنین خودروهایی برای احتیاط رزرو شده و هیچ مشکلی در خصوص امدادرسانی در زمان وقوع حوادث احتمالی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اتوبان امام علی (ع) نیز به دلیل خطر احتمال آبگرفتگی و به منظور تامین امنیت جانی شهروندان به دستور پلیس راهور مسدود شده است.

ملکی اضافه کرد: شهروندان باید از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و از ایستادن در نزدیکی رودخانه‌ها، دکل‌های برق و مخابرات، درختان کهنسال، ساختمان‌های نیمه کاره و لبه پرتگاه‌ها خودداری کنند.

وی گفت: تهران در وضعیت هشدار قرار دارد، اما شهروندان نگران نباشند و تنها با رعایت نکات ایمنی از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کنند.

کد خبر 371348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.