تا کنون هیچ مورد امداد خواهی با موضوع سیل نداشته‌ایم

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از عملکرده ده روزه این سازمان خبر داد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارش عملکرد ۱۰ روزه ( از تاریخ ۲۵اسفند ۹۷ تا پایان روز پنجم فروردین ۹۸) ستاد نوروزی سال ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: تا کنون هیچ مورد امداد خواهی با موضوع سیل نداشته‌ایم.

وی در خصوص فعالیت‌های سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در این سازمان ۵۱۲ بازرسی میدانی، دو هزار و ۲۱۹ پاسخگویی و ۱۷۳ نمونه برداری انجام شده است. همچنین در معاونت بهداشت و درمان ۲۸ هزار و ۸۱۵ بازرسی میدانی، ۱۷ هزار و ۴۵۴ مورد مداخلات نظارتی و پلمب و ۱۴ هزار و ۲۰۶ مورد نمونه برداری انجام شده است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های معاونت درمان تصریح کرد: تعداد ۶۶ بازدید نظارتی از معاونت درمان ،۸۳ هزار و ۷۵۹ مراجعه به اورژانس، تعیین تکلیف ۱۵ هزار و ۲۲۵ مورد زیر شش ساعت، دو هزار و ۲۶۲ بستری با ماندگاری بیش از ۲۴ ساعت و ۷۶۳ مورد پذیرش تخت های ویژه، از فعالیت‌های معاونت درمان است.

 دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود از فعالیت‌های سازمان فوریت‌های پزشکی می توان به ۱۸ هزار و ۶۹۷ تماس با اورژانس اصفهان، شش هزار و ۶۰۴ ماموریت، چهار هزار و ۶۴۸ ماموریت غیرترافیکی و هزار و ۹۵۶ ماموریت ترافیکی اشاره کرد. همچنین در ستاد هدایت و پایش مراقبت‌های پزشکی تعداد پنج هزار و ۴۴۴ تماس برای هماهنگی، ۳۱ دیالیز اورژانس و ۲۳۲ پیگیری مادر پر خطر انجام شده است.

کد خبر 371332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.