۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
بارش شدید باران در لنجان کنترل شد

لنجان- سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: شب گذشته ماموران شهرداری ها و بخشداری ها با حضور همه جانبه و لایروبی و بازگشایی لحظه به لحظه مسیل های دفع آبهای سطحی معابر، تردد ایمن را رقم زده و در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز تردد به صورت ایمن و روان در جریان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی به شهرستان لنجان از روز جمعه جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرهای ۹ گانه این شهرستان به صورت ویژه برگزار شد و با توجه به حساسیت موضوع از روز گذشته تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: شهرستان لنجان از جمله شهرستان های گردشگرپذیر استان اصفهان به شمار می آید و با توجه به پیش بینی بارش شدید باران در این شهرستان شهرداران و بخشداران این شهرستان به صورت ویژه در صحنه حضور یافته و با پیش بینی تمهیدات لازم آمادگی کاملی برای مقابله با حوادث احتمالی را داشتند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: شب گذشته ماموران شهرداری ها و بخشداری ها با حضور همه جانبه و لایروبی و بازگشایی لحظه به  لحظه مسیل های دفع آبهای سطحی معابر، تردد ایمن را رقم زده و در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز تردد به صورت ایمن و روان در جریان بود.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری شهروندان و مسافران نوروزی نیز اندیشیده شده بود تا در صورت وقوع سیلاب های احتمالی مدیریت اسکان به موقع مردم در این شهرستان به خوبی انجام گیرد.

صالحی اضافه کرد: با توجه به جاری بودن رودخانه زاینده رود گشت زنی تیم های ستاد مدیریت بحران شهرداری ها و دهیاری ها و دور کردن مسافران از حاشیه رودخانه زاینده رود انجام گرفت، همچنین با استقرار تیم عملیاتی نجات در آب های خروشان و غواصی تدابیر لازم در خصوص رفع بحران های احتمالی اندیشیده شده بود.

کد خبر 371316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.