صدور ۱۳۴۳ معاینه فنی خودرو در مرکز جی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از روز ۲۵ اسفندماه تا روز پنجم فروردین سال ۹۸ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی یک هزار و ۳۴۳ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مرکز معاینه فنی خودرو جی در ایام نوروز همه روزه از ساعت هشت تا ۱۱ صبح آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به آمار جابه جایی مسافران در پنجمین روز از فروردین ماه سال‌جاری، تصریح کرد: تعداد تردد مسافران نوروزی در پایانه های شهر اصفهان در پنجمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری ۲۳ هزار و ۷۹۱ نفر بوده که جابه جایی آنها از طریق یک هزار و ۳۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۴۴ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه‌ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل سرویس‌دهی خوبی به مسافران انجام داده تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

محبوبی گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان و شماره تلفن‌های ۸۲- ۳۴۳۹۹۹۸۰ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.

کد خبر 371303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.