پروازهای اصفهان طبق برنامه در حال انجام است/ مسافران با ۱۹۹ تماس بگیرند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های اصفهان گفت: شرایط پروازی فرودگاه‌های اصفهان کاملا عادی است و پروازهای اصفهان طبق برنامه در حال انجام است.

شهرزاد سلیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارندگی اصفهان مشکلی در پروازهای فرودگاه اصفهان ایجاد نکرده است و این فرودگاه کاملا عملیاتی است مگر اینکه فرودگاه مقصد معذوریتی یا محدودیتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که مسافران قبل از مراجعه به فرودگاه برای اینکه مطمئن شوند پروازها به موقع انجام می شود، با شماره ۱۹۹ ( اطلاعات پرواز فرودگاه اصفهان) تماس بگیرند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های اصفهان افزود: ممکن است پروازها از مبدا دیر آمده یا به هر دلیل مشکل دیگری برای سیکل پرواز ایجاد شده باشد بنابراین ترجیحا مسافران برای اطلاع از سیکل پرواز، قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس داشته باشند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،با توجه به پیش بینی بارش برف و باران و بروز سیل در برخی از استان های کشور، مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه های مربوطه با شماره ۱۹۹ یا اطلاعات پرواز آن فرودگاه تماس بگیرند.

با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور مبنی بر احتمال بارش برف و باران و وقوع سیل در روزهای ششم و هفتم فروردین، به مسافران توصیه می شود پیش از عزیمت با شماره تلفن ۱۹۹ یا اطلاعات پرواز فرودگاه مربوط تماس و در جریان احتمال تاخیر یا لغو پروازها قرار بگیرند.

بر اساس اطلاعیه هواشناسی، امروز ( ششم فروردین) شاهد بارش باران و وقوع سیلاب در استان های یزد، کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، البرز و تهران هستیم و چهارشنبه(هفتم فروردین) نیز احتمال سیل در خراسان شمالی و هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 371289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.