۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
دو فرونشست زمین در خیابان میر

مدیرمنطقه شش شهرداری اصفهان از وقوع دو فرونشست در خیابان میر خبر داد و گفت: در حال حاضر این خیابان حدفاصل میدان فیض تا چهارراه مصلی مسدود است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه با مداد امروز _سه شنبه ۶ فروردین ماه_ دو مورد فرونشست زمین یکی به طول ۴۰ متر و دیگری با وسعت کمتر در خیابان میر اصفهان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه حادثه فرونشست بامداد امروز خوشبختانه هیچ خسارتی در بر نداشت چرا که این حادثه زمانی اتفاق افتاد که خیابان میر بسیار خلوت بوده، افزود: در محلی که فرونشست اتفاق افتاده، قبلاً حفاری آب و فاضلاب انجام شده بود؛ در حال حاضر عملیات ترمیم فرونشست از ساعت دو بامداد آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان به همراه نیروهای شهرداری از زمان وقوع حادثه در محل حضور داشتند، گفت: خوشبختانه قطعی تأسیسات شهری از جمله آب، برق و گاز در خیابان میر نداشتیم.

برکت اظهارکرد: از شب گذشته آسفالت‌برداری محل فرونشست انجام شده و ایمن‌سازی صورت گرفته تا بارندگی قطع شود و پس از آن وارد عملیات عمرانی شویم.

وی گفت: در حال حاضر خیابان میر حدفاصل میدان فیض تا چهارراه مصلی مسدود شده و همه چیز تحت کنترل است.

کد خبر 371288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 1284943399 IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    1 0
    ووای...این دفعه دیگه اتوبوس از کدوم طرف میره...ما کارمندان این خیابان بیچاره شدیم از بس دنبال اتوبوس راهمان را کج کردیم .