تابش: زمان و مکان دربی اصفهان تغییر نمی‌کند

‌مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: زمین ورزشگاه نقش جهان مشکلی برای برگزاری دربی امروز ندارد و تا الان زمان و مکان بازی تغییری نکرده است و باید تا بعدازظهر صبر کنیم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تاریخ و مکان برگزاری دربی اصفهان با توجه به بارندگی‌های‌ روز گذشته، اظهار کرد: باید تا بعد ازظهر صبر کنیم؛ تا الان که ساعت و مکان بازی تغییری نکرده و دربی اصفهان ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر در زمان بازی باز هم بارندگی داشته باشیم، آیا بازی برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: بارندگی در زمان بازی مهم نیست؛ شرایط زمین باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت مطلوب بودن وضعیت زمین، حتی اگر در زمان بازی بارندگی هم وجود داشته باشد، بازی برگزار می‌شود، همانطور که بسیاری از بازی‌ها در زمان بارندگی انجام شده و مشکلی هم وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به وضعیت زمین ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: تا الان که وضعیت زمین بد نیست و هر روز ۴۰، ۵۰ نفر در ورزشگاه مشغول به کار هستند، البته باید تا بعدازظهر صبر کنیم.

تابش در مورد پیش‌بینی‌اش در خصوص نتیجه دربی اصفهان، افزود: امیدواریم بازی خوبی انجام شود و هر تیمی که عملکرد بهتری داشته باشد برنده دربی امروز شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کنید با وجود شرایط بارندگی، هواداران امروز برای تماشای شهرآورد اصفهان به ورزشگاه بیایند، اظهار کرد: با توجه شرایط جوی نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد؛ اگر سقف طبقه دوم ورزشگاه کامل زده شده بود تعداد بیشتری از تماشاگران می‌توانستند از فضای سرپوشیده استفاده کنند اما با توجه به اینکه سقف طبقه دوم تکمیل نیست و اینکه نمی‌دانیم در زمان بازی شدت بارندگی و وضعیت جوی به چه صورت است، نمی‌توانیم در خصوص تعداد تماشاگران این دیدار در ورزشگاه نقش جهان پیش‌بینی کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: با توجه به اینکه عواید این دیدار را به سیل‌زدگان اختصاص دادیم، امیدوارم مردم هم برای تماشای بازی و هم برای مساعدت بیشتر به سیل‌زدگان، امروز به ورزشگاه بیایند و شاهد استقبال خوبی از بازی باشیم.   

کد خبر 371284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.