بارش برف و باران در همه محورهای استان اصفهان ادامه دارد/کاهش دید افقی

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در همه محورهای استان اصفهان گزارش شده است و با کاهش دید افقی نیز مواجه هستیم.

سرهنگ پور قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش‌های اخیر اظهار کرد: در حال حاضر محورهای  داران - الیگودرز، دامنه - خوانسار، گلپایگان – خمین، نجف آباد و میمه – دلیجان بارش برف و در مابقی محورهای  استان اصفهان بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شدت بارش باران در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های نطنز، کاشان، شهرضا و سمیرم از شدت زیادی برخوردار است، افزود: شرایط فعلی جاده‌ها برای سفر مناسب نیست و بهتر است که هر گونه تردد غیر ضروری در جاده‌های استان اصفهان  به بعد از بارش‌ها موکول شود.

رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص حوادث جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر نیز اظهار کرد: دراین بازه زمانی ۲۸ مورد تصادف گزارش شده است که ۱۷ عدد از این حوادث خسارتی و ۱۱ مورد نیز فوتی و جرحی بوده است.

وی افزود: شب گذشته با توجه به بارش باران، خودروی تندر در محور عسگران به سمت نجف آباد واژگون و راننده این خودرو جان خود را از دست داد.

سرهنگ پورقیصری همچنین به تصادف زنجیره‌ای محور فولادشهر – نجف آباد اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که شب گذشته به دنبال برخورد تعدادی خودرو اتفاق افتاد، یکی از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست داد.

وی افزود: با توجه به بارش‌ها در جاده‌های استان اصفهان، دید افقی کاهش یافته و جاده‌ها لغزنده است و ضروری است که رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه از زنجیر چرخ برای عبور در محورهای برفی استان استفاده کنند.

کد خبر 371279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.