۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
باغ فدک بسته می‌شود

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه برگزاری مسابقه دربی بین تیم‌های سپاهان و ذوب‎آهن در ورزشگاه نقش‌جهان و هم مسیر بودن این ورزشگاه با باغ فدک( محل اسکان موقت مسافران نوروزی)، درهای این باغ تا پس از مسابقه بسته خواهد بود.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسافران می‌توانند در زمان بسته‌بودن درهای باغ فدک، برای اقامت به هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر، مشاوران املاک، مدارس آموزش و پرورش و ورزشگاه‌هایی که شب گذشته فعال بوده، مراجعه کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان تصریح کرد: شب گذشته با توجه به بارش باران، ستادهای مدیریت بحران در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان فعال و نسبت به رفع آبگرفتگی معابر شهر هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را انجام دادند، همچنین نیروهای سازمان آتش نشانی در خصوص رفع آبگرفتگی منازل مسکونی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۱۵ ورزشگاه سرپوشیده برای اقامت مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفت، افزود: شامگاه گذشته مسافران در دو حسینیه نیز اقامت داشتند و در باغ فدک نیز تعدادی اندکی از مسافران در کانکس‌ها مستقر شدند.

مرادی با اعلام اینکه شب گذشته تنها ۵۵ درصد از ظرفیت منازل استیجاری تکمیل شد، اظهارکرد: با توجه به آغاز فعالیت ادارات و دستگاه های دولتی، انتظار کاهش تعداد مسافران را داشتیم.

وی ادامه داد: اقامت مسافران در شهر اصفهان از ابتدای نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 371277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.