گلابی: مسافران نوروزی شب گذشته را با امنیت کامل در ورزشگاه ها سپری کردند

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته با آماده‌باش و حضور ۱۵۰ نیروی سازمان آتش‌نشانی اصفهان در محل های اقامت مسافران نوروزی، هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی و امنیت مسافران به وجود نیامد.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران شب گذشته مسافران در ۱۵ سالن ورزشی سرپوشیده اسکان یافتند و با حضور نیروهای آتش‌نشان و مراقبت و نظارت‌های مستمر، در امنیت کامل به سر بردند.

وی تاکید کرد: شب گذشته هفت چادر در کمپ باغ فدک توسط مسافران نوروزی و یک هزار و ۲۴۲ چادر در ورزشگاه های مدرس، ولیعصر، شهید بهشتی، کردآباد، طیب، گل نرگس، امین، باران، نصر، سپاهان‌شهر، شهید غازی، امام خمینی، ۱۷ شهریور، امیریه و دانشگاه‌های فرهنگ و هنر و صنعت آب و برق بر پا شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته تعداد ۱۲ دستگاه خودرو در میادین مرکزی شهر مستقر بوده است، گفت: اکیپ‌های سازمان آتش نشانی در اکثر نقاط شهر به ویژه محل‌های اقامت مسافران مستقر هستند تا نوروزی بدون حادثه برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

گلابی تاکید کرد: با توجه به هشدارهای اعلام شده مبنی بر بارندگی‌ها و احتمال وقوع سیل، مسافران از نشستن و برپایی چادر در مجاورت رودخانه زاینده‌رود و کانال‌ها جدا خودداری کنند و برای اسکان به محل‌های پیش‌بینی شده از جمله هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه های استیجاری و یا سالن‌های ورزشی مراجعه کنند.

وی به مسافران نوروزی توصیه کرد: بعد از ظهر امروز حتما با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و از مکان‌های اقامتی مناسب اطلاع کسب کنند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه از شب گذشته تا صبح امروز تنها چند مورد آبگرفتگی سطحی در شهر اصفهان به آتش نشانی گزارش شده است، اظهار کرد: ۳۴ مورد حادثه به آتش نشانی اعلام شد که حدود ۲۲ مورد مربوط به آبگرفتگی منازل و ریزش سقف خانه ها بود.

وی به خانواده‌ها نیز توصیه کرد: کودکان خود را در خارج از منزل کنترل کنند و چنانچه بر روی پل‌های تاریخی شهر قدم می‌زنند با توجه به لغزندگی سطح پله‌ها و سراشیبی‌ها، مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

کد خبر 371272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.