اسکله‌های تفریحی و گردشگری قشم تعطیل شد/تخلیه ۳ روستا در اندیمشک

در بسته خبری امروز از اسکان اضطراری بیش از شش هزار گردشگر در قشم تا ساماندهی بیش از۵۰۰ وسیله نقلیه مسافران نوروزی در مدارس بندر دیر و تعطیلی ادارات در ایذه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

اسکان اضطراری بیش از ۶ هزار گردشگر در قشم

هرمزگان: علیرضا نصری، رییس ستاد بحران شهرستان قشم با تاکید بر لزوم بکارگیری امکانات تمامی دستگاه‌ها در راستای رفاه میهمانان نوروزی، گفت: افزون بر شش هزارگردشگر در بارندگی‌های اخیر اسکان اضطراری یافتند.

۲۸ منزل مسکونی در طوفان و بارندگی اخیر بندرعباس دچار خسارت شدند

هرمزگان: حمیدرضا حیدری‌پوری، مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس از وارد شدن خسارت به ۲۸ منزل مسکونی در بارندگی و طوفان اخیر خبر داد.

اسکله‌های تفریحی و گردشگری قشم تعطیل شد

هرمزگان: علی اشتری، مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌های تفریحی و گردشگری قشم تعطیل شد و تردد مسافری بین قشم و سرزمین اصلی؛ صرفا از طریق بنادر پل و لافت انجام می‌شود.

******************************************************************************

ساماندهی بیش از۵۰۰ وسیله نقلیه مسافران نوروزی در مدارس بندر دیر

بوشهر: احمد عبدالله‌زاده، رییس آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: با توجه به شرایط جوی و وضعیت بد آب و هوایی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ وسیله نقلیه مسافران در مدارس این شهرستان با تمام ظرفیت و پتانسیل ساماندهی شده است.

ارتفاع موج خلیج فارس به ۳ متر رسید

بوشهر: فرج الله شکوهی پور، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج خلیج فارس به سه متر رسیده و شناورها از تردد دریایی خودداری کنند.

ساحل کنگان از مسافران نوروزی تخلیه شد

بوشهر: فتح الله نوروزی، فرماندار شهرستان کنگان گفت: مردم شهرستان کنگان هشدارهای هواشناسی را بسیار جدی بگیرند و با دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران همکاری لازم را داشته باشند.

****************************************************************************

تعطیلی ادارات در ایذه

بوشهر: مصطفی سمالی، فرماندار ایذه گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها و به منظور کاستن از خطرات احتمالی در پی بارش‌های امروز، فعالیت ادارات به جز بیمارستان، آتش‌نشانی و هلال احمر این شهرستان در روز سه‌شنبه ششم فروردین تعطیل شد و از مدیران و مسئولان ستاد بحران و اعضای شورای اداری شهرستان درخواست شد تا روز سه شنبه را در محل فرمانداری شهرستان حضور داشته باشند.

 تخلیه ۳ روستا در اندیمشک

بوشهر: سه روستای علی‌آباد، پاپی‌آباد و دوبندار از توابع شهرستان اندیمشک که در حریم رودخانه بالارود قرار داشتند تخلیه و اهالی به مکان امن منتقل شدند، همچنین عشایر این شهرستان نیز در محیط‌های امن اسکان داده شدند.

تعدادی از خانه‌های حاشیه اروندکنار تخلیه شد

بوشهر: کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: تعدادی از خانه های حاشیه شهر اروندکنار که دچار آبگرفتگی شده بودند با کمک نیروهای امدادی تخلیه شدند.

کد خبر 371271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.