۲ میلیون تومان وام بلاعوض برای سیل‌زدگان تحت پوشش بهزیستی مازندران

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران در جریان آخرین خدمات ارائه شده به سیل زدگان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد کبیری اظهار کرد: افرادی که بر اثر سیل در استان گلستان دچار آسیب دیدگی شده‌اند، می توانند با مراجعه به بانک رفاه و توسعه تعاون از این تسهیلات پنج میلیونی با نرخ سود صفر بهره‌مند شوند.

وی افزود: مقرر شد سازمان‌ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه در سطوح مختلف کمک رسانی کالایی و خدماتی انجام دهند.

معاون امور تعاون وزارت رفاه در این سفر  از برنامه‌ریزی برای تامین داروی مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و گفت: سازمان تامین اجتماعی از طریق هلدینگ دارویی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی داروهای مورد نیاز اقصی نقاط استان را تامین می کند و با عاملیت سازمان برای افرادی که به بیمارستان دسترسی ندارند، توزیع خواهد شد.

کبیری که برای سرکشی میدانی از مناطق سیل‌زده مازندران روز دوشنبه به این استان سفر کرده بود درباره تصمیمات اتخاذ شده برای سیل زدگان این استان نیز گفت: وام ها با کارمزد چهار درصدی و تنفس یک ساله در اختیار سیل زدگان قرار خواهد گرفت که ۵۰۰ فقره از این تسهیلات از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در اختیار بازنشستگان سیل زده قرار می گیرد.

وی همچنین از اختصاص ۲ میلیون تومان وام بلاعوض به سیل زدگان و خسارت دیدگان تحت پوشش بهزیستی در این استان خبر داد.

کد خبر 371269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.