نداشتن راهکار عملیاتی در بازار موجب گرانی شده است

نطنز- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولتمردان اگر نبض بازار را به درستی در دست داشتند و به گونه‌ای صحیح راهکارهای عملیاتی را طراحی می کردند با گرانی و کمبود کالا در بازار مواجه نمی شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی در جمع خبرنگاران با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم اظهار کرد: دولتمردان اگر نبض بازار را به درستی در دست داشتند و به گونه‌ای صحیح راهکارهای عملیاتی را طراحی می کردند با چنین مساله‌ای در بازار مواجه نمی‌شدیم و مردم  در تنگنا و سختی‌های معیشتی قرار نمی گرفتند.

وی با اشاره به اولویت اول و اساسی کشور در سال ۹۸ گفت: در سال جدید رفع مشکلات اقتصادی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مساله کشور است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال‌زایی و تقویت تولید از اولویت‌های جدی کشور محسوب می‌شود، افزود: اصلاح ساختار اقتصادی به ویژه اصلاح ساختار دولت از دیگر مواردی است که باید در سال ۹۸ مورد توجه قرار گیرد.

صفاری نطنزی عنوان کرد: در اداره بعضی از مسائل کشور به دلیل حجیم بودن دولت و دستگاه‌های وابسته به آن دچار مشکل هستیم و برای رفع این نقیصه باید جراحی هایی را در ساختار دولت ایجاد کنیم تا با چابک سازی دولت بتوانیم بهتر مسائل کشور را رفع کنیم.

کد خبر 371268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.