۷۰ اکیپ ستاد نوروزی، مسافران باغ فدک را به ورزشگاه ها هدایت کردند

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از برخورد با هشت کلید به دست در سطح شهر اصفهان طی روز گذشته خبر داد و گفت: با هماهنگی مقامات قضایی و نیروی انتظامی، با افراد متخلف کلید به دست در ایام نوروز برخورد قانونی انجام می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از ساعت هفت صبح روز پنجم تا ساعت هفت صبح روز ششم فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۳۸۱ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری و آنها برای اسکان به محل‌های مشخص شده هدایت شدند.

 وی تصریح کرد: خوابیدن و چادر زدن در پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و باید مسافران در محل‌هایی که برای اسکان آنها مشخص شده است، مستقر شوند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: از ظرفیت هتل‌ها، مدارس، باغ فدک و ورزشگاه‌های شهر برای اسکان مسافران شهر اصفهان استفاده شده و بنرهای اطلاع رسانی درباره این مهم در پارک‌های شهر نصب شده است.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات کمیته قضایی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر برخورد با کلید به دستان در سطح شهر است که در تاریخ ذکر شده با هشت نفر کلید به دست برخورد قانونی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۵ دستگاه خودرو طی روز گذشته برای اقامت وارد باغ فدک شدند، افزود: ۷۰ اکیپ کنترل و پیشگیری تخلفات شهری در سطح شهر علیرغم وظایف خاص خود از طریق خودروهای مشخص و مخصوص مسافران نوروزی را به محل های سرپوشیده و امن معرفی کردند.

محمدحسینی ادامه داد: باتوجه به بارندگی های روز گذشته اکثر مسافران مستقر در باغ فدک توسط اکیپ های کنترل و پیشگیری تخلفات شهر به ورزشگاه ها انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: از ساعت هفت صبح روز پنجم تا ساعت هفت صبح روز ششم فروردین ماه سال‌جاری چهار نفر دست‌فروش نیز به مراکز مربوطه منتقل شدند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: روز گذشته هیچ متکدی در سطح شهر نداشتیم و تخلفاتی از جلیقه پوش‌ها نیز گزارش نشد.

کد خبر 371267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.