درختان شهر سیراب شدند/ مادی‌ها ظرفیت خوبی برای هدایت آب‌ باران است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: شب گذشته شاهد بارش باران بهاری بسیار خوبی در شهر اصفهان بودیم که به درختان شهر انرژی خوبی هدیه داد و تا حدودی کم‌آبی‌ها جبران شد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بارندگی شب گذشته همراه با وزش باد شدید نبود، هیچ آسیبی به درختان شهر وارد نشده است.

وی افزود: تمام مادی‌های شهر تحت کنترل شرکت های پیمانی و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است و خوشبختانه در مسیر آنها گرفتگی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه مادی‌ها باید آزاد باشد تا در صورت بارندگی شدید آب‌های حاصل از باران به سمت آنها هدایت شود، تصریح کرد: خوشبختانه در بازدیدی که ساعاتی قبل از مادی‌های شهر داشتم، تمام آنها آزاد بود و اتفاق خاصی حادث نشده است.

وی تاکید کرد: شب گذشته باران بهاری بسیار خوبی در شهر اصفهان بارید، به درختان شهر انرژی داد و تا حدودی کم آبی بارش‌ها برطرف شد.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: مادی‌ها ظرفیت خالی خوبی برای هدایت آب‌های روان در اثر بارندگی است و می‌توان در این شرایط از وجود آنها به نحو احسن استفاده کرد.

کد خبر 371262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.