ثبت ۱۶ مدال جهانی در کارنامه ورزشکاران شهرضایی

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از ثبت سه مدال طلا، شش نقره و هفت برنز در کارنامه ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

علی‌نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با بیان اینکه در حال حاضر شش هزار و ۸۲۲ ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: از این تعداد چهار هزار و ۳۲۴ نفر مرد و دو هزار و ۴۹۸ نفر، بانوان ورزشکار هستند.

وی از برگزاری ۶۳۴ رقابت ورزشی در این شهرستان در سال گذشته خبر داد و افزود: شهرضا در سال ۹۷ میزبان ۵۵ مسابقه استانی، ۳۲ مسابقه کشوری و دو مسابقه بین‌المللی در رشته‌های سوارکاری آقایان و بانوان بوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا تصریح کرد: در همین مدت، ورزشکاران این شهرستان در قالب ۲۴۴ تیم به مسابقات استانی، ۱۷۵ تیم به مسابقات کشوری، ۱۰ تیم به رقابت‌های بین‌المللی، سه تیم به مسابقات آسیایی و شش تیم به مسابقات جهانی اعزام شده‌اند.

انصاری از کسب ۲۲۶ مدال طلا، ۱۷۳ نقره و ۷۰۳ برنز توسط ورزشکاران شهرضا در رقابت‌های استانی خبر داد و یادآور شد: حاصل حضور آقایان و بانوان ورزشکار شهرضا در مسابقات کشوری، کسب ۱۰۶ مدال طلا، ۸۱ نقره و ۱۳۱ برنز بوده است.

وی از ثبت ۱۶ مدال جهانی در کارنامه ورزشکاران شهرضا در مسابقات جهانی خبر داد و تصریح کرد: کسب سه مدال طلا، شش نقره و هفت برنز، دو مقام دومی تیمی در رشته‌های فوتبال و شطرنج، یک مقام سومی انفرادی در رشته کاراته منطقه اوراسیا، نایب قهرمانی ریاست فدراسیون تکواندو و مقام سوم قهرمانی یخ‌نوردی جهان، حاصل تلاش ورزشکاران این شهرستان در میادین جهانی بوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری ۲۸ کارگاه، ۱۳ دوره مربیگری و ۹ دوره داوری در این شهرستان، اظهار کرد: ۱۸ نفر از ورزشکاران این شهرستان به اردوهای تیم‌های ملی مختلف دعوت شده‌اند.

انصاری با اشاره به فعالیت ۵۰۰ مربی ورزشی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران شهرضا در قالب ۴۰ هیئت و ۴۴ باشگاه در ۷۴ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به کمی سرانه ورزشی در این شهرستان، یادآور شد: شهرضا دارای ۳۱ صدم مترمربع فضای ورزشی رو باز و ۲۲ صدم مترمربع فضای سرپوشیده است.

کد خبر 371258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.