مسافران جاده‌های غرب اصفهان در تیران اسکان می‌یابند

تیران-فرماندار تیران‌وکرون گفت: مسافران جاده های غرب استان اصفهان امشب به دلیل بارش زیاد باران در مراکز سرپوشیده تیران اسکان می‌یابند.

مجید حججی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، با اشاره به بارش باران و احتمال وقوع بحران اظهارکرد: تردد در جاده‌های غرب اصفهان به دلیل شدت بارندگی بسیار سخت است و رانندگان از تردد در این جاده‌ها در ساعات شب بپرهیزند.

وی افزود: مسافران جاده های غرب استان اصفهان امشب به دلیل بارش زیاد باران در مراکز سرپوشیده تیران شامل مدارس، ورزشگاه‌ها، مساجد و سایر مراکز سرپوشیده اسکان می‌یابند که پیش بینی‌های لازم نیز توسط دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان انجام شده است.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه بارش شدید باران در این شهرستان در حال انجام است، خاطرنشان‌ کرد: برای حفظ ایمنی و جلوگیری از حادثه ترافیکی، رانندگان تمامی وسایل نقلیه از تردد در جاده‌های این منطقه بپرهیزند و تا صبح و آرامش هوا در اماکن مورد پیش بینی اسکان پیدا کرده و سپس به سفر خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و ادارات و نهادهای عضو این ستاد در حال آماده باش کامل قرار دارند، تصریح‌کرد: پیش بینی‌های لازم برای خدمات رسانی به مردم در هنگام بحران و پیشگیری از وقوع حادثه از پاییز سال گذشته در این شهرستان انجام شده و تاکنون حادثه‌ای نداشته‌ایم.

حججی ادامه‌ داد: نهادهای مرتبط با مدیریت بحران ازجمله آتش نشانی، اورژانس، پلیس، شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله برق و آب، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، هلال احمر و بنیاد مسکن در حال آماده‌باش و نیروهای امدادی در مسیر جاده ای و شهری در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 371246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.