مرادی: مسافران باغ فدک به ورزشگاه‌ها هدایت شدند

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری در شرایط جوی حاکم، هدایت مسافران مستقر در باغ فدک به سوی ورزشگاه هاست که بخش قابل توجهی از خانواده‌ها منتقل شد اند اما هنوز تعداد کمی از مسافران که شب گذشته در باغ فدک اسکان یافتند، حاضر به جابجایی نشده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمدرضا مرادی با اشاره به اینکه با توجه به بارش‌های شهر اصفهان اسکان مسافران در ورزشگاه‌های در نظر گرفته شده، در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی ورود مسافر به شهر اصفهان با کاهش چشمگیر روبه‌رو است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری اصفهان هدایت مسافران به مکان‌های سرپوشیده مانند ورزشگاه‌های شهر و حسینه‌ها را در دستور کار دارد و در این زمینه همه نیروهای ستاد اجرایی خدمات سفر مشغول فعالیت و هدایت مسافران هستند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: ظرفیت همه هتل‌ها و مدارس تکمیل شده است و تنها بخشی از ظرفیت منازل استیجاری باقی مانده که مسافران می‌توانند از این خانه‌ها برای اسکان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم ما در این شرایط هدایت مسافران مستقر در باغ فدک به سوی ورزشگاه‌ها است، افزود: بخش قابل توجهی از خانواده‌ها منتقل شده‌اند اما هنوز تعداد کمی از مسافران که شب گذشته در باغ فدک اسکان یافتند، حاضر به جابجایی نشده اند. نیروهای شهرداری در حال متقاعد کردن این خانواده ها برای اسکان در یک مکان سرپوشیده هستند تا ایمنی همه مسافران در شهر اصفهان حفظ شود.

مرادی گفت: از عصر امروز هم ورودی‌های باغ فدک بسته شد و دیگر اقدام به پذیرش مسافر در این مکان نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت ۱۵ ورزشگاه شهر اصفهان هم تکمیل شده است و با رایزنی هایی که صورت گرفت تعداد ورزشگاه های شهر برای اسکان افزایش یافت به طوریکه علاوه بر ۴۰ ورزشگاه تحت نظر شهرداری، ۶ ورزشگاه آموزش و پرورش و ۱۳ ورزشگاه تربیت بدنی به ظرفیت محل های اسکان افزوده شد.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در مورد مسافرانی که در سطح شهر و در خودروهای خود مستقر هستند نیز گفت: یکی از تلاش های نیروهای ما گشت زنی برای هدایت این مسافران به ورزشگاه های شهر است.

وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان در آماده باش کامل است تا در صورت آبگرفتگی معابر به سرعت امدادرسانی با همه امکانات در اختیار صورت گیرد. ستاد مدیریت بحران ۱۵ منطقه شهر نیز برای حفظ ایمنی شهروندان و مسافران فعال شده است.

کد خبر 371243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.