تحقق رونق تولید در حوزه گردشگری مشکلات چادگان را رفع می کند.

چادگان- معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اینکه شهرستان چادگان قطب گردشگری اصفهان است باید به مزیت‌ها آن توجه بیشتری شود و با تحقق شعار سال مبنی بر "رونق تولید" در حوزه گردشگری مشکل اشتغال چادگان نیز رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حیدر قاسمی امروز( دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید چادگان با بیان اینکه باید ساختارهای اداری و سازمانی به خصوص در فرمانداری‌ها اصلاح شود، اظهار کرد: رفع بروکراسی‌ اداری باید از سوی فرماندار انجام شود زیرا خدمت رسانی به مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که اصلاح ساختار اداری در دستگاه‌ها موجب توسعه شهرستان‌ها می‌شود، گفت: شهرستان چادگان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل بالایی است و باید تمهیدات لازم جهت توسعه شهرستان چادگان از سوی مسئولان استان و شهرستان صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تأکید کرد: با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و ایجاد اشتغال مشکل بیکاری جوانان شهرستان برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه و پیشرفت شهر چادگان باید از ظرفیت دهکده و رونق گردشگری آن استفاده شود.

قاسمی گفت: میزان ورود گردشگر به شهرستان چادگان در ایام نوروز برابر با جمعیت ساکن در شهرستان است که با توجه به موقعیت مناسب این شهرستان و دارا بودن آب و هوای مطبوع باید در جهت توسعه گردشگری آن اقدامات بهتری انجام شود.

وی گفت: شهرستان چادگان قطب گردشگری اصفهان است و ضروری است تا به مزیت‌ها آن توجه بیشتری شود و با تحقق شعار سال مبنی بر "رونق تولید" در حوزه گردشگری مشکل اشتغال چادگان نیز رفع می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان های غربی استان اظهار کرد: شهرستان فریدن سرچشمه زاینده‌رود محسوب می‌شود، اما هنوز این شهرستان مشکل آب شرب بهداشتی دارد و باید اقدام لازم در خصوص بهداشت آب شرب آن صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان این‌که مطالبه گری از مسئولان حق مسلم مردم است، تأکید کرد: باید مسئولان با خدمات رسانی مطلوب مردم را نسبت به نظام و دولت دلگرم کنند.

به گزارش ایمنا؛ در این آیین از خدمات هفت ماهه علی استوار فرماندار سابق قدردانی و عباس توکلی به عنوان فرماندار جدید چادگان معرفی شد.

کد خبر 371240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.