نزن باران که ایران غرق آب است

مسئولین محترم لطفاً رسیدگی کنید که حق مردم در اولین لحظات سال تازه این نیست.

پژمان جمشیدی هم با پست کردن این ویدیو در اینستاگرام خود آورده است :
سلام 
متاسفانه مردم بخشی از استان گلستان و مازندران در آستانه سال تازه دچار سیل زدگی شدن.  فکر می کنم برای کمک رسانی نیاز به هلی‌کوپتر و قایق باشه و از اون مهمتر اگر نیاز به تخلیه شهرها یا روستاهای سیل زده هست ،باید همین حالا فکری براشون کرد. امیدوارم زودتر این مصیبت از این دو استان با کمترین خسارت عبور کنه و این بلا از سر هموطنان عزیزمون رد بشه .
مسئولین محترم لطفاً رسیدگی کنید که حق مردم در اولین لحظات سال تازه این نیست.


پژمان بازغی که این روزها فیلم آهوی پیشونی سفید ۳ را روی پرده سینماها دارد با انتشار این پست در اینستاگرام خود برای رسیدگی به آسیب دیدگان سیل گلستان درخواست کمک کرده است :
سلام پست گذاشتن دردی را دوا نمی کنه ، حتما مردم آن منطقه احتیاج به کمک جدی دارند . امیدوارم این اتفاق سریعتر بیفته و به مردم خوب استان‌های گلستان و مازندران رسیدگی بشه.
 چند ماه پیش همین اتفاق برای مردم تنکابن  و  شیرود هم افتاد . امروز کسی حالی از مردم اونجا پرسیده؟ علت آن مشخص شده؟
 فراموشکار نباشیم. تسلیت به همه مردم ایران.


مهراب قاسم خانی هم با انتشار این عکس ها در اینستاگرام خود از سیل استان گلستان گفته است:
 اوضاع مردم استان‌های سیل‌زده خیلی دردناکه. اونم توی این روزا که قرار بوده عیدشون باشه. به خاطر بسته شدن راه ها نه دسترسی برای کمک آسونه ، نه ارسال اقلام مورد نیاز. هنوز نمیدونم اگه بخواهیم در کمک‌رسانی مشارکت کنیم بهترین راهش چیه و چه شماره حساب هایی معتبر تر هستن،  ولی دوستان اگه مسیرهای قابل اطمینان پیدا کردید و اگه براتون مقدور بود فراموششان نکنید.


یکتا ناصر ،بازیگر فیلم رحمان ۱۴۰۰ ،با قرار دادن این عکس از خانواده خود در اینستاگرامش ، شعری از فروغ فرخزاد را آورده است :
شاید این را شنیده ای که زنان در دل آری و نه به لب دارند 
ضعف خود را عیان نمی سازند رازدار و خموش و مکارند
آه، من هم زنم ،زنی که دلش 
در هوای تو می زند پر و بال دوستت دارم ای خیال لطیف دوستت دارم ای امید محال


فرهاد اصلانی که این روزها فیلم متری شش و نیم را بر روی پرده سینماها دارد ،با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود سال نو را به هموطنان تبریک گفته است:
   سال نو مبارک
 خداوندا در این شب مبارک برای مردم عزیز کشورم آرزوی سلامتی ،شادکامی و برکت دارم و برای نوجوانان و جوانان کشورم ، آرزوی نشاط و آینده روشن دارم .
خداوند شادی ،دوستی با مردم جهان و آینده ای بدون اضطراب و روشن و عدالت ، حسرت و آرزوی این مردم است . آرزوی ما را برآورده کن .
پروردگارا هر آنکس که به این مرز و بوم و این مردم نازنین خائن است و خیانت میکند ، بی آبرو کن و دودمانش را بر باد ده .
آمین یا رب العالمین.

کد خبر 371234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.