رئیس‌جمهوری شخصاً مدیریت بحران‌های اخیر را به عهده گیرد

یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهوری خواست شخصاً مدیریت بحران‌های اخیر را بر عهده گیرد تا هم کارآمدی مدیریت بحران ارتقا یابد و هم آلام آسیب دیدگان تسکین یابد.

به گزارش ایمنا، در نامه محمدعلی وکیلی خطاب به حسن روحانی آمده است:

«جناب آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی
‏ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
‏باسلام

‏احتراماً همانگونه که مستحضرید چند روزی است بخش‌هایی از کشور عزیزمان اسیر سیل شده است. سیل و توفان نیمی از کشور را گرفتار کرده است. تعدادی از هموطنان مظلوممان جان خود را از دست داده اند و تعداد قابل توجهی در محاصره می‌باشند و بیم خسارت‌های جانی بیشتری می‌رود.

پیش از این توسط دلسوزان چندین بار به ضعف‌های ما در دکترین مدیریت بحران اشاره شد. ساختار مدیریت بحران در کشور کارآمد نیست و نیازمند تحول بنیادین است‌. گفتن این مسئله اما در این ساعات تأثیری ندارد و دردی را دوا نمی‌کند.

‏به گفته کارشناسان اکنون گرفتار بی‌سابقه‌ترین بارش در پنجاه سال اخیر شده‌ایم. قهر طبیعت در کف اختیار هیچ بشری نیست، اما در این ساعات می‌توان اقداماتی عاجل انجام داد و از آلام این حادثه کاست.

تقاضا می‌شود حضرتعالی با حضور در اتاق مدیریت بحران، شخصاً مدیریت آن را بر عهده بگیرید و از نزدیک شاهد اتفاقات باشید. این امر حتماً در این ساعات بحرانی هم کارآمدی مدیریت بحران را ارتقا می‌دهد و هم تا اندازه‌ای مایه تسکین آلام آسیب دیدگان خواهد افتاد.

‏بیش از این وقت عالی را مصروف این پیام نمی‌کنم. »

منبع: ایسنا

کد خبر 371232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.