تردد ناوگان حمل بار محدود شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی های هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب و آبگرفتگی محورهای مواصلاتی گفت: تردد هرگونه ناوگان حمل بار به غیر از کالاهای اساسی، سوخت و فاسدشدنی در محورهای مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری اظهار کرد: بر اساس بخش‌نامه مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور تردد ناوگان حمل بار به غیر از کالاهای اساسی، سوخت و فاسدشدنی در محورهای مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان با وجود بارش‌های باران وجود ندارد، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی بیشترین بارش ها را در منطقه جنوب، جنوب غرب و شمال استان اصفهان شاهد خواهیم بود که تا عصر امروز به اوج خود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه استان‌های همجوار استان اصفهان نیز درگیر بارش های شدید است، افزود: توصیه ما به مردم و مسافران این است که تا حد امکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم ضمن کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها لباس گرم، مواد غذایی انرژی زا و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاکید کرد: نیروها و ماشین آلات این اداره کل برای خدمت رسانی به مردم در آماده باش کامل هستند.         

کد خبر 371218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.