راه حل مشکلات ایران اصلاحات است

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: حرف عمده اصلاحات این است که ما باید به قوانین عمل کنیم، اصلاحات حرف دیگری ندارد.

سید هادی خامنه‌ای در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فضای سیاسی کشور مشکل  خاصی که مسئولان ما از پس رفع آن بر نیایند ندارد، قادر به رفع همه مشکلات موجود هستیم،  به شرط آنکه اراده ای وجود داشته باشد.

 وی افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی می‌بایست قوانین موجود به شدت و با قدرت عملی شود، لازم است به طور جدی با سوء استفاده، اختلاس و دور زدن قانون برخورد شود، اگر چنین شد، مشکلات نیز رفع می‌شود؛ مانند همه کشورهای دنیا که به همین شیوه مشکلات خود را رفع کردند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام  ادامه داد: راه حل مشکلات ایران از رانت خواری‌ها و دور زدن قانون گرفته تا دزدی‌ها و اختلاس‌ها، اصلاحات است که حرف عمده آن هم این است که ما باید به قوانین عمل کنیم، اصلاحات حرف دیگری ندارد. با رفع شدن مشکلات سیاسی، مشکلات اقتصادی نیز به دنبال آن رفع می شود.

خامنه ای افزود: بیانات اخیر رهبری رهنمودهای خوبی بود جهت اینکه خط مشی حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور  بیشتر و بهتر بیان شود و  مردم در چهارچوب سیاست های کلان کشور قرار  بگیرند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام خاطر نشان کرد:  این بیانات همچنین تاکیدی بود برای مسئولان آینده و فعلی  کشور که وظایف خود را به خوبی شناخته و به آن عمل کنند.

کد خبر 371214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.