باشگاهم را از دهان شیر بیرون می‌کشم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود نوشت: آذری یک اصفهانی مستقل است که از کسی برای اصفهانی بودن اجازه نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان که دی‌ماه ۹۰ از مدیر عاملی استیل آذین که در آن روزها تحت مالکلیت حسین هدایتی، ابر بدهکار بانکی قرار داشت، استعفا داد و سکاندار ذوب آهن شد؛ در این چند سال موفقیت‌های زیادی را همراه ذوب آهن به دست آورده و در این راه با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

سعید آذری در این میان از بار هیچ مسئولیتی شانه خالی نکرد و مدام خود را درگیر باشگاه و اسم‌های بزرگی کرد تا خود را سپر بلای تیمش کند؛  از کشمکش با پرسپولیس گرفته است تا درگیر شدن با فتحی، مدیر عامل باشگاه استقلال و یا حتی فریدون اصفهانیان، رییس سابق کمیته داوران خود را درگیر کرد تا از حقوق تیمش حمایت کند.

در روزهای پایانی سال گذشته، هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن تصمیم به کنار گذاشتن آذری از عضویت در هیئت مدیره باشگاه گرفتند و در حال حاضر این مدیر موفق ورزشی فقط در سمت مدیرعاملی باشگاه فعالیت دارد؛  وی شب گذشته (یکشنبه) با انتشار پستی معنادار در اینستاگرامش نوشت:

"سال نو مبارک.

۱۵ سال مدیریت در ورزش کشور در باشگاهی که سبزترین باشگاه ایران است افتخاری است برای من. در طی پانزده سال تلاش همواره سعی نمودم با رعایت اخلاق و فلسفه حاکم بر تربیت بدنی و ورزش و احترام به رقیب از حق و حقوق باشگاهم دفاع کنم، شایند من تنها مدیری در ورزش کشور باشم که به علت دفاع از حقوق باشگاهی که در آن مشغول انجام وظیفه هستم همواره مورد شماتت قرار گرفته ام ولی مرا باکی نیست، حتی جائیکه تنهای تنها می ایستم، جایی که هیچ کس را یارای ایستادگی نبوده و نیست، مثال بارزش ایستادگی در مقابل صدا و سیمایی بود که حقوق فوتبال را بی رحمانه می‌بلعد.

آنروز یک اصفهانی با شهامت بودم درست همان روزی که فردایش مدیران باشگاهی خود را در آغوش صدا وسیما انداختند تا از غافله تبلیغ جا نمانند.

برایم مهم نیست که توهین و ناسزا بشنوم، من حافظ منافع تیمم هستم و هر جا مدیر باشم همینمم. ابایی از توهین و بی ادبی ندارم حق باشگاهم را از دهان شیر بیرون میکشم، من سبزم به سبزی دلهای شادی که برای شرافت می‌جنگند با تمام وجود.

فوتبال همین است تا در جهت منافع باشی قهرمانی و تا در جهت دفاع از حقوق باشگاه باشی دشمن تلقی میشوی ولی باز هم خیالی نیست مرا. من قهرمان خودم هستم و اعمالم
من مستقل هر جا که باشم تا سر حد توان میجنگم برای باشگاهم میجنگم برای شهرم جائیکه برخی فرصت طلبان سر به زنگاه در بغل دیگران جا می‌گیرند، با کمال احترام به، آبی، زرد، قرمز، نارنجی، نیلی، سفید من مبارزه میکنم در کمال متانت برای ارتقاء باشگاه سبزی که هویت مدیریتی خود را از آن دارم.

فلذا ناراحت نشوید آذری یک اصفهانی مستقل است که از کسی برای اصفهانی بودن اجازه نمی‌گیرد، اصفهانی تر از کسانی که می‌پرند توی آغوش صدا و سیمایی که به مردمش توهین کرد.

من یک جنگجوی سبزم در مقابل تمامی رنگها وقتی سبز در مقابل آنهاست. "
 

کد خبر 371207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.