قلعه‌نویی: بیانیه‌ها فضا را با مشکل مواجه کرده/ مسئله ما ربطی به ذوب آهن نداشته

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه بیانیه‌ها فضا را با مشکل مواجه کرده است، مسئله ما، بین من و داوران بوده است و ربطی به ذوب آهن نداشته است

به گزارش خبرنگار ایمنا،  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در چهارچوب دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: دربی فردا، هشتمین تجربه دربی اصفهان برای من است که یکی از باکیفیت‌ترین دربی‌ها است.  

وی ادامه داد: متأسفانه بیانیه‌ها فضا را با مشکل مواجه کرده است، مسئله ما، بین من و داوران بوده است و ربطی به ذوب آهن نداشته است. این مسئله برای خودم قابل هضم نیست چراکه زمان این دیدار برای ما اصلاً خوب نیست، زمانی که این مشکلات وجود دارد نباید برای هم شاخ و شانه بکشیم؛ بعد از آن اتفاقات تیم ما چند هفته افت کرد و تا وقتی که شرایط رو به بهبود رفت اتفاقات بازی با تراکتور جلوی ما را گرفت و حالا هم این بیانیه‌ها، امیدوارم مملکت به چیزی که لیاقت ان را دارد، برسد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار اهمیت دارد، از لحاظ روحی- روانی و جایگاهمان در جدول، شرایط خوبی را به دست آورده‌ایم، من همیشه از اصفهان خاطرات خوبی دارم، امیدوارم فردا هم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: باشگاه سپاهان، درآمد دیدار فردا را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم لیگ پویایی داشته باشیم.  خاطرنشان کرد: ایران‌پوریان و محسن مسلمان دو بازیکن مصدوم ما هستند اما فکر می‌کنم مسلمان به بازی فردا برسد.

قلعه‌نویی اظهار کرد: ذوب آهن از نظر ساختاری واقعاً یک باشگاه بسیار خوبی است؛ منصوریان مربی جوانی است که انرژی خوبی به تیم می‌دهد. خوشبختانه ذوب آهن نماینده شایسته‌ای در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دربی پایتخت، گفت: دربی پایتخت ابعاد بزرگتر و حساسیت بیشتری دارد که بر روی کیفیت بازی تأثیر می‌گذارد. فضای خوبی در دربی اصفهان دیدم. با شناختی که از خودم و منصوریان دارم، فردا بازی باکیفیتی را شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه سپاهان بیشتر از همیشه نیازمتد حضور هوادارانش در ورزشگاه است، اضافه کرد: امیدو

ارم در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر، نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی‌ها ببریم. سپاهان از نظر بودجه، تیم پنجم جدول است. باید بایت پرداختی‌ها از باشگاه سپاهان تشکر کنم. شرایط دو سال گذشته تیم فوتبال سپاهان خوب نبود، باید خدا را شکر کنیم که در حال حاضر در کور قهرمانی هستیم و نیازمند شدید حمایت هواداران هستیم چراکه بازیکنانم با تمام توان مایه می‌گذارند.

کد خبر 371201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.