اسکان ۶۳۷ هزار مسافر در اصفهان طی پنج روز

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته بیش از ۱۴۱ هزار مسافر در شهر اصفهان مستقر شدند، گفت: در مجموع طی پنج روز گذشته ۶۳۷ هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته بیش از ۱۴۱ هزار مسافر و طی پنج روز اخیر در مجموع ۶۳۷ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان یافته‌اند؛ این آمار به جز مسافرانی است که در منزل آشنایان و یا در خودروهای خود استراحت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مسافران شهر اصفهان در محل‌های مشخص شده برای اسکان مانند باغ فدک، مدارس، منازل استیجاری، هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر اسکان داده شدند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته در باغ فدک حدود ۱۱ هزار مسافر اسکان داده شدند، افزود: با اسکان ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر در هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر ۹۷ درصد ظرفیت این مکان‌های اقامتی نیز تکمیل شد.

امیری تاکید کرد: از مجموع ۴۰ سالن ورزشی پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار، شب گذشته ۱۵ سالن ورزشی در اختیار مسافران قرار گرفت؛ امکان اسکان اضطراری در ۴۰ سالن ورزشی از ساعت پنج بعدازظهر فراهم شده تا مشکلی در تردد خودروها به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه برای شرایط اضطراری میدان میوه و تره‌بار می‌تواند در مناطق چهار و ۱۵ مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: به عنوان آخرین گزینه نیز مصلای اصفهان با هماهنگی‌هایی که انجام خواهد شد برای اسکان مسافران در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 371197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.