منصوریان: فردا کفه ترازو به نفع سپاهان است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا کفه ترازو بیشتر به سود سپاهان است. ما تجربه سختی از بازی پدیده داریم؛ فردا روحیه بازیکنان را کنترل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان در چهارچوب دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر با تبریک سال نو،  اظهار کرد: به خاطر سیل گلستان و همچنین شیراز تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: نخستین‌بار است که دربی فوتبال اصفهان را به عنوان سرمربی تیم، تجربه می‌کنم. هر دو تیم عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارند؛

منصوریان با بیان اینکه من شاگردقلعه‌نویی بودم، گفت: فردا کفه ترازو بیشتر به سود سپاهان است. ما تجربه سختی از بازی پدیده داریم؛ فردا روحیه بازیکنان را کنترل می‌کنیم و امیدوار هستم دربی زیبایی را شاهد باشیم و با تلاش بازیکنانم به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان، دو روز و ۱۰ ساعت به بازیکنانم استراحت دادیم؛ امسال مثل سالی بود که با اویچ در تیم ملی بودیم با این تفاوت که آن روز در رختکن سال را تحویل کردیم و امسال در اصفهان،

وی با درخواست از مسئولان برای کمک به سیل‌زدگان در شمال کشور و همچنین شیراز، افزود: هر کسی که می‌تواند باید به هموطنانمان کمک کند، اگر درگیر تیم نبودم خودم هم در این شرایط برای کمک به آن مناطق می‌رفتم.

منصوریان با تأکید بر اینکه فردا بازی سختی خواهد بود،  خاطرنشان کرد: قبلاً دربی فوتبال اصفهان را از تلویزیون تماشا می‌کردم، کیفیت فنی دربی اصفهان از دربی پایتخت بالاتر است؛ دقایق اولیه نیمه نخست دربی تهران همیشه با درگیری همراه است. باید فردا از لحاظ روحی- روانی بازیکنان را کنترل کنیم، فردا امتحان بزرگی برای بازیکنان ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه ذوب آهن از نظر داوری تا الان مظلوم‌ترین تیم در لیگ برتر بوده استاضافه کرد: یک سوت اشتباه داور فردا بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در مجموع باید تیم داوری فردا دقت بیشتری در تصمیم‌گیری‌هایش داشته باشد. داوری‌های لیگ برتر بیشتر از حدمعمول رشد داشته است؛  داور بیشتر از من و قلعه‌نویی در بازی تأثیرگذار است. سعی می‌کنم اصلاً در داوری دخل و تصرفی نداشته باشم، ما با سیستم داوری تمکین داریم.

وی گفت: بیانیه سپاهان و ذوب آهن به حد تهران نیست، تفکرات من و قلعه‌نویی به عقب بازی کردن نیست. سپاهان تیم همشهری و قابل احترامی است. ما جوانمردانه بازی می‌کنیم. سپاهان شانس قهرمانی دارد و ما هم شانس کسب شخصیت تیمی بهتر را داریم.

منصوریان اظهار کرد: با تمام وجود برای پرچم سبزرنگ ذوب آهن می‌جنگیم، هر تیمی که لیاقت دارد باید قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد حضور نداشتن حدادی‌فر در این دیدار، گفت: قاسم‌ حدادی‌فر یکی از مهره‌های اصلی تیم است اما به علت چهار کارته بودن، در بازی فردا او را در اختیار نداریم.

کد خبر 371196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.